Cinas Creationer!

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Carina - 19 december 2008 20:05

Jäpp, nu är jag ledig över julhelgen och det ska bli sååå skönt!!!! Jag känner mig just nu ganska sliten, trött nästan hela tiden men sova kan jag inte ändå :(  Det ska bli hemskt vådligt jättetrevligt att få koppla av några dagar. Inte ens julstressen tänker jag bry mig om ;)


Julkorten är färdiga, skickade och tydligen anlända också men ett litet födelsedagskort kan man väl hinna med! Nedanstående är bidraget till StampARTics tredje tävling, nu skulle man göra ett kort med vintertema och något lila på/lila detaljer. Jag har använt mig av lila blommigt papper (läckert!) som jag "duschat" med glittrig mist för att få den där vintriga känslan, min jättesöta ugglestämpel från Rachelle Anne Miller (här har jag också använt mig av vit puffpaint för att lägga till lite snöflingor etc på motivet) och så mina lila uggleknappar!! Visst är de fina??? :)


Bidrag till StampARTic


och här är en närbild:


Närbild

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards