Cinas Creationer!

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Carina - 10 november 2008 22:46

Ja, det är inte utan man börjar fundera på båtbygge... Det regnar alldeles vådligt här och idag så åskade och blixtrade det! Den 10 november?!? Ur led är vädret!


Inspirationen är det sådär med. Vi (= några tjejer på jobbet och jag) hade kortpysselkväll i förra veckan och nu på onsdag blir det ytterligare en sittning med kortskapade. Förra veckan så blev detta kortet färdigt på "bara" två timmar (ja, jag vet... jag är långsam!). Men! jag blev faktiskt ganska nöjd med kortet även om scanningen hade kunnat göras bättre!


Jag har svårt att göra "killiga" kort annars, det är mycket mycket lättare med råååsa tjejkort och bling ;)


Det ska väl förhoppningsvis bli ett och annat julkort också! Har förberett stämplat och målat motiv med världens sötaste snögubbe (inhandlad på Hobby & Hantverk, leta efter Serendipity stamps och "Snowman with birdhouse"). Behöver jag säga att det blev köp direkt? Visst är den söööt? :)


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards