Cinas Creationer!

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Carina - 2 november 2008 19:25

Jaaa, ni vet - skaka på en ketchupflaska: först så kommer ingenting, sen så kommer ingenting... och sen kommer allt :)  Det får symbolisera min "torka" på kortskaparfronten och sedan "urladdningen" igår: FJORTON kort!


Måste ge syrran en eloge för det var 1) tack vare hennes "nu sätter vi igång!" att jag fick tummen ur... och 2) hon gjorde också kort igår (för första gången och tyckte att det var jättekul. Ytterligare en fisk i kortskaparnätet... nä, jag får ingen provision av scrapshopparna ;)

Annars så har det flutit på ganska så stilla och lugnt här, jobbar mycket så man orkar kanske inte rota efter inspiration på veckodagarna. Jag är tacksam om jag hittar den till helgen!

Har även fått de sista två paketen i födelsedagsswappen på Svensk scrapbooking! Tack Jenniiz och Bitte71!!! Tyvärr hade jag ingen kamera tillgänglig så jag kunde inte fotografera sakerna :(

Och så har det ju blivit november! Kallt och eländigt men vackert...

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards