Cinas Creationer!

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Cybercrop, scrapträff och födelsedag :)

Av Carina - 16 oktober 2008 16:21

Ja, liiite har det ju hänt sen sist...

Den 11 oktober var jag på scrapträff här i Fristad, jättetrevligt och bra ordnat av Handstämplat.etc Swisch, sa det bara så hade sju timmar gått av den dagen! Till och med Borås Tidning var där och fotograferade + intervjuade! Lite tävlingar förekom också mitt bland allt scrappande - jag vann ett pris :) Tack Handstämplat.etc för vinsten: två fina stämplar och en bonefolder!


Strax efter klockan 17 var vi tvungna att susa iväg då det var dags för födelsedagskaffe för min minsta guddotter Miranda (1 år). Ja, hon hade ju naturligtvis ingen aning om att hon hade fyllt år och som vanligt så uppskattar de små papper och snöre mer än själva presenten (de är inte så dyra i drift just på det området i alla fall... ;)


Den 11-12 oktober var det också cybercrop på Svensk scrapbooking, nåt som jag hade sett fram emot och laddat för. Nu försvann ju lördagen på annat men söndagen hade jag ju ändå på mig - ha! Efter cc-bingon gick luften ur mig och jag fick inget alls gjort, NOLL inspiration :( Men men, det kommer väl fler cybercroppar hoppas jag och så vann jag ju faktiskt ett pris på bingon: tack till Pysselparadiset för vinsten :))

Min vinst på cc-bingon!


Jag är med i en födelsedagsswapp på Svensk scrapbooking och i tisdags den 14/10 var det paketöppning. Varje månad så är det ett födelsedagsbarn som ska gratuleras (med scrapsaker så klart ;) och när allt är framme så har man ELVA presenter att slita i. De' du!!! Nu har jag inte hunnit få alla paket än men här nedan är i alla fall bildbevis på det som har anlänt :)


Present från Veronica69Y

och här är från Bittan (vänster) och Smultronemmi (höger):


och från stinaD (vänster) och Soffan (höger) fick jag detta:


och så fick jag ju även paket från AnnaS (vänster) och Kicki_76 (höger):


Så mycket fint och så roligt - tack tjejer! - och inte är det slut än för jag har ju fler paket att vänta :))) Ibland är det inte alls dumt att fylla år...

 
 
soffan

soffan

16 oktober 2008 18:10

Välkommen in i bloggvärlden. Det var mycket smått och gott du fick. det är inte så dumt att fylla år,(ler)
Kram Ann-Sofie/soffan

http://farmorshobby.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 8 juni 2013 17:00

Nej, det är inte ett kort som är gjort en låda utan ett "braåhakort" som jag lägger i min låda tills jag behöver det ;) Ibland tycker jag att det är roligare att måla motiv än att göra kort så när jag då får på mig kortskaparmössan så har jag färdigm...

Av Carina - 1 juni 2013 13:30

Jag har en känsla av att det tillverkas en hel del studentkort runt omkring i "scrapposfären". I år är jag inget undantag då systerdotterdotter Elin tar studenten den 5 juni! Förhoppningsvis så kommer det att vara vackert väder när det är utspring oc...

Av Carina - 26 maj 2013 15:29

Här har vi (släkten) gått i väntans tider då en yngre släkting väntat barn. Jag var bombsäker på att det skulle bli en liten kille så vi diskuterade pojknamn, jag köpte ett blått scrapalbum och gjorde detta kortet i blått:       Jag skulle b...

Av Carina - 16 maj 2013 17:30

Ja, just denna sången sjöng man ju för några veckor sedan (dock med lätt skallrande tänder kan jag meddela ;) Våren har varit seg med att komma igång men just idag - IDAG! - var det ljumma vindar och uteserveringarna har vaknat till liv på allvar! :)...

Av Carina - 28 april 2013 18:30

Vädret har ju lämnat mycket att önska... Igår haglade det och var kallt och eländigt och våren verkade långt långt borta. MEN! idag i alla fall har det varit vårsol :) Fördelen med skräpväder är ju att man kan ägna sig åt scrap istället. Jag kluddar ...

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards