Cinas Creationer!

Alla inlägg under september 2008

Av Carina - 7 september 2008 14:07

Glömde ju alldeles av att berätta att jag var på scrapmässa i Göteborg igår. Regnet vräkte verkligen ner på vägen men som tur var så kunde jag parkera under tak och hålla mig torrskodd :)


Mässan var kul, mycket folk (men visst var det väl luftigare än förra gången?) men det var alls inga problem med att kunna titta på det man ville. Det lär bli nudlar flera gånger i veckan efter det här... Ja ja, det är smällar man får  ta när man valt världens näst mest dyrbara hobby (efter hästpolo!).

Av Carina - 6 september 2008 19:50

Jaha, så har även jag gått och skaffat mig en blogg... Höll ut i det längsta (kärringen-mot-strömmen ni vet) men vad 17, det kan ju vara skoj!?!


Har inte hunnit skapa så särdeles mycket den senaste månaden men här är i alla fall mitt bidrag till en tävling på Svensk Scrapbooking. Nä, jag vann inte :)


Förhoppningsvis ska produktionen öka något nu när hösten är här och man med gott samvete kan sitta och kura inomhus!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards